Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Να blog κανείς ή να μη

Τι είναι ένα blog τελικά;
  • ένα πεδίο ελεύθερης συγγραφής;
  • χώρος εκτόνωσης;
  • χώρος έκφρασης;
  • χώρος καταξίωσης;
  • ευκαιρία να μοιραστείς απόκρυφες σκέψεις ;
  • ευκαιρία να καταγράψεις όσα λες με φίλους σε καθημερινές συζητήσεις ;
  • πόσους αναγνώστες έχω;
Ίσως όλα τα πιο πάνω.
    Αφορμή το blog του φίλου του Νυχτερινού Ποδηλάτη. http://nicoslazarou.blogspot.com/

    Το βλέπω να ξεκινάει και να επεκτείνεται... λίγοι φίλοι στην αρχή περισσότεροι αργότερα, μια πρόσκληση, μια πρόκληση. Αναμνήσεις, ανησυχίες, μουσική, ποδήλατο, φύση και έννοιες... Λίγο απ' όλα και ο καθένας αποκαλύπτει ένα κομμάτι του εαυτού του, λίγο ή πολύ σημαντικό ή και ασήμαντο..

     Είναι ωραία, νίωθω ωραία να διαβάζω και να σχολιάζω. Όχι όμως πάντα και στο δικό μου χρόνο.

    Να Blog λοιπόν....Ευχαριστώ φίλε ποδηλάτη.

    1 σχόλιο:

    1. Τιμή μου να με διαβάζεις, οπότε εγώ ευχαριστώ. Όσον αφορά στην εμπειρία του blogging έχω κι εγώ ελάχιστη, αλλά μέχρι τώρα είναι απολαυστικότατη. Το να γράφω είναι ένας τρόπος να συγυρίζω τις σκέψεις μου. Τα σχόλια των φίλων βοηθούν ακόμα περισσότερο, είναι καθαρτική διαδικασία. Το βλέπω σαν ένα asynchronous online καφενέ. Keep blogging, ανυπομονώ για νέες αναρτήσεις!

      ΑπάντησηΔιαγραφή