Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Ενδιαφέρομαι για ποδήλατο...


Έφτιαξα και εγώ το κουρσέ μου PEUGEOT  ηλικίας εικοσιπέντε τώρα χρόνων.. Κάνω τις βόλτες μου με πολλές θυσίες και το απολαμβάνω.
Δεν παύω από το να ψάχνω όμως ένα καλό  mountain bike. Έτσι λοιπόν μπήκα σήμερα σε ένα μεταπωλητή γνωστό... Με υποδέχτηκε ένας μάλλον συμπαθητικός κύριος ηλικίας 70 περίπου με εργαλεία στο χέρι..
- Γεια
- Γεια σας. Ψάχνω για ένα mountain bike.
- Έχουμε πολλά και διάφορα, έλα να τα δούμε.
Αυτά είναι με αλουμίνιο σκελετό, για τους απαιτητικούς, αλλά τζιαι τούτοι οι σκελετοί εν μια χαρά. Ούλλα με ταχύτητες, άλλα με δισκόφρενα.
-Και ποιές οι διαφορές τους, πέρα από την τιμή;
- Έ τούτα εν πιο καλά που τα άλλα.
- Δηλαδή τις τιμές να τις υπολογίζω γύρω στα 350-380 ευρώ;
-Ε ναι, έχουμε πιο ακριβά στο άλλο μας κατάστημα, 700- 800 ευρώ αλλά αυτά αγοράζουν τα οι αθθρώποι που τες πρεσβείες .. οι ξένοι , που τα χρησιμοποιούν. Τούτα δαμέ κάμνουν για τους Κυπραίους. Τα άλλα εν πιο ακριβά αλλά έννεν καλλίτερα , απλώς  έχουν διαφορετικά χρώματα, άλλη γραμμή που αρέσκει στους ξένους....


Λοιπόν μετά από αυτό πρέπει να αποφασίσω. Είμαι κυπραίος  τζιαι πρέπει να αγοράσω φτηνό ποδήλατο; Αν το αγοράσω έθθα το το χρησιμοποιώ; ή πρέπει να γίνω σαν τους ξένους τζιαι μετά να δικαιούμαι ποδήλατο πιο πάνω που 400 ευρώ;

Βοήθεια!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Η συμβουλή μου: να μείνεις Κυπραίος αλλά να πάρεις ακριβό όπως κάνουν οι ξένοι. Το να έχω ακριβό αυτοκίνητο, ακριβή κουζίνα, να κάνω ακριβά ταξίδια ή να έχω ακριβό σκύλο δεν είναι κατακριτέο στον τόπο μας, αλλά να έχω ακριβό ποδήλατο είναι μέγα σφάλμα, γιατί; Γιατί ο ποδηλάτης θεωρείται ρομαντικός, λίγο προς "μωρεύκεται τούτος, κότζια μου γάρος να γυρίζει με το ποδήλατο". Αυτά είναι βλακείες, η ορειβατική ποδηλασία είναι σπορ και μάλιστα πολύ απαιτητικό και θέλει σοβαρότητα και αφοσίωση. Πάνω απ' όλα όμως, θέλει καλό ποδήλατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή